tirsdag den 24. august 2010

Hej alle sammen!

Nu har jeg været her i en måned og wow hvor går tiden hurtig! men det er nu kun dejlig, da jeg savner Danmark rigtig meget og glæder mig til at se min familie igen!

Denne her weekend var jeg på camping i Payson, der ligger ca. 3 timer væk, oppe i bjergene. Vi var ca 40 udvekslingselver, så det var rigtig sjovt og vi fik alle udviklet nye venskaber.
Fredag aften dansede vi cowboy dans og pardans, rigtig fedt! Lørdag morgen kl 8 ringede en brandalarm og vi skulle alle mødes udenfor og spise morgenmad, så var der ellers nogle aktiviteter og derefter informationsmøde, hvor vi snakkede om hvordan man skal opføre sig herovre.
Kl 2 tog mig, Anna og 3 andre piger fra Italien, Tyskland og Japan til Bassballkamp i Phoenix med vores kontakt person, Derek. Det var ikke lige mig, da det varede 3 timer og der ikke skete voldsomt meget andet ind de slår til en bold, bolden bliver ramt forkert og de slår om igen. Men fik nu taget nogle billeder af det og set at de "rige" mennesker ikke kun kan nøjes med siddepladserne, nej de skal da lige have en pool og boblebad i hjørnet af bassball banen!

Jeg må smutte, da jeg skal ud og spise Taco-tuesday, der vidst snart har ændret sig til Taco-everyday!

Mange knus Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar