mandag den 6. september 2010




Hej alle sammen!

Der er sket en hel masse denne uge.

Onsdag havde jeg min første badminton match, vi tabte stort da holdet spillede rigig godt og vores træner sagde at en de bedste hold vi ville spille i mod i denne sæson.

Torsdag havde vi så en ny badminton match inde i Phoenix, hvor vi vandt (:
Hvergang vi varmer op tæller vi på allem mulige forskellige sprog også skulle jeg jo gøre det på dansk selvfølgelig, det gik ikke helt så godt da det er meget nemmere for mig at snakke engelsk, men fik da næsten sagt det hele på dansk! alle stod med åben mund, så det var meget sjovt (:

Så blev det fredag igen og jeg havde badminton trænning efter skole. Så hentede Anna og en amerikansk pige mig og vi tog hjem til hende. Emily (amerikansk pige) krøllede mig og Annas hår, så vi lignede rigtige amerikanske high school tøser. Jeg følte jeg var på vej til bryllup eller noget, men det er sådan de kommer i skole hver evig eneste dag. Så lånte vi nogle bluser og kørte til den første store high school football game! det var vildt med cheerleaders og musik!

Næste dag snakkede jeg med min dejlige familie og tog ud og shoppede og i biografen med Anna.

Søndag var der rengøringsdag og poolparty om aftenen for alle udvekslingsstudenterne og deres forældre hos en af vores kontaktpersoner. Det var rigtig lækkert, da man virkelig mangler en pool i den her varme, den her weekend har der været over 40 grader!

I dag er det mandag og vi har fri fra skole, herligt, men dagen skal vidst bare stå på lektier ):

Håber det går godt hjemme!

Kys og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar