mandag den 20. september 2010





Hej alle sammen!

I går ved 3 tiden kom jeg hjem fra Californien!

Onsdag aften kom der 10 piger der skulle sove hos os til torsdag morgen. Vi kørte ved 8 tiden næste morgen og stoppede ellers et par gange for at gå på fastfood restaurant. Da vi så ankom til et rigtig fint hotel, hvor vi skulle bo 4 på et værelse med et lille køkken og det hele, kørte vi ud til et stort shoppingcenter og gik ellers amok!
Fredag tog vi ind til Hollywood og shoppede lidt, lige indtil jeg fandt ud af mit credit card var tomt og jeg havde ingen penge på det. Så gik vi hen på voksmuseumet, hvor vi tog en masse billeder med en masse forskellige kendte personer, som desværre kun var lavet ud af voks. Derefter kørte vi til Universial Studio, hvor vi så hvordan de lavede alle Hollywood filmene og alle kulisserner, det var famtastisk de havde lave en lille engelsk by på størrelse med en normal gade med asfalt, butikker og det hele. Da vi så havde brugt 5 timer inde der, gik vi udenfor og gik citywalk of shoppede, det er en gade der ligner Las Vegas med en masse lys, musik og shows.
Lørdag tog vi så ud til en lækker strand i L.A og shoppede endnu mere. Derefter tog vi til en stor forlystelsespark med de vildeste forlystelse, må indrømme at jeg stadig er lidt tør i halsen efter at have skreget så meget!
Så gik turen ellers videre til et andet hotel om aftenen, hvor vi overnattede til næste dag, hvor vi kørte hjem.

Det var fantastisk, men også lidt skuffende.
Jeg har aldrig nogensinde set så mange biler i en by før, man følte sig virkelig som en sild i en tønde, da vi kørte rundt for at finde en parkeringsplads.
Når vi kørte om aftenen og gadelysene var tændt, kunne vi se al osen fra bilerne, så det var lidt skuffende og ikke helt, som jeg havde troet efter at have set alle de amerikanske film man ser hjemme!

Søndag da Anna og jeg var mega smadret og egentlig bare ville sove i stedet for at lave lektier, kommer vores far ind og fortæller at der nu skal bo 2 piger herhjemme, da de skal skifte familie. Vi er nu 11 personer i det her ikke specielt store hus og i går da vi alle gerne ville i bad, stod 8 mennesker i kø for at tage et ufatteligt hurtigt bad. Det er lidt frustrerende nogengange at bo i denne her familie, da vi er 9 personer og vi aldrig ser vores mor, da hun arbejder døgnet rundt, så det føltes lidt som om det er Anna og jeg der arbejder for EF og skal passe på alle de udvekslingsstudenter, der skal skifte familie og skal bo hos os.

Det går ellers rigtig godt her i Amerika og ser nu bare frem til at de 2 piger egentlig bare flytter ud og vi får lidt fred :-D

Mange Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar