tirsdag den 14. september 2010





Hej alle sammen!

Som I nok allerede ved, havde vi fri fra skole sidste mandag pga. Labor-day.

Tirsdag og torsdag havde vi badminton tunering, vi tabte dem alle, men god træning alligevel!

Fredag var der en mindehøjtidelighed ved skolens flagstang (Anna og jeg fandt aldrig stedet), vedrørende 9/11, de to tvillingetårne.
Om aftenen havde jeg så en middag med mit badmintonhold, det var rigtig hyggeligt og vi fik lavet nogle t-shirts som vi skal bære til nogle af vores tuneringer.

Lørdag kom Rebecca fra Sverige og sov hos os til søndag morgen. Vi tog ud og shoppede og spiste en middag lørdag aften.

Søndag morgen kl. 7 sad vi i bilen til Sedona, der ligger ca 3 timer væk, hvor vi gik rundt og kiggede i en meget lille cowboy-by! Så så vi ellers en utrolig smuk kirke, der lå midt i ingenting op af et bjerg. Vi kørte igen videre til Slide Rock, hvor vi mødte Signe og hendes værtsfamilie der er vores værtsforældres datter. Slide Rock er en rigtig lang og smal flod der kommer helt op fra bjergene, dvs vandet var is koldt! man glider så langs sten ned af små vandfald. Det var helt vildt sjovt, så tog vi ud og spiste og var hjemme igen ved 10 tiden.

Mandag fik vi vores badminton t-shirts! som i kan se på billedet med store bogstaver, hvor der stor QUEEN CREEK på.

Nu er det tirsdag og i morgen onsdag kommer der en masse fremmede piger, fra hele verden, som skal sove hos os til torsdag morgen, hvor vi skal køre ca. 6 timer til Californien. Vi er hjemme igen søndag. Det hele bliver endnu bedre, da vi også får fri fra skole torsdag og fredag :-D

Kys og kram.

ps. Undskylder for min utrolig dårlige formulering, men det er altså blevet nemmere for mig nu at skrive engelsk!

1 kommentar:

  1. Looks great! Det lyder som om, det går godt, og at du har det super :) Vi må snart Skype, så du kan se mit nye - meget lille - hjem :)

    Knus herfra :)

    SvarSlet