søndag den 26. september 2010




HELLOOOOO :-D

Onsdag flyttede den ene af vores 2 udvekslingsstudenter ud af vores hus og til en by tæt på New York. Så der er kommet lidt mere ro!

Fredag var der så den store Homecoming football game, dvs den første football kamp på egen bane, det var meega fedt og vi kørte med vores amerikanske venner der er yngre end Anna, til kampen. Man får virkelig den vildeste fornemmelse når man sidder i en bil med kun unge mennesker på vej til amerikansk football! (bare rolig, de er faktisk overraskende gode til at køre bil herovre!)

Lørdag var der så Homecoming dans på skolen, jeg havde desværre ikke nogen drenge-date, men havde dog Anna jeg kunne følges med som date i stedet. Vi tog over til Ingjerd fra Norge's hus og gjorde os færdige, så tog vi ellers ud og spiste og blev kørt til Homecoming dans. Vi var utrolig spændte på hvad der skulle ske, men blev dog meget skuffet, alt hvad man havde hørt om, hvor fedt Homecoming var og alt muligt herovre i Amerika, det var ikke helt som vi havde regnet med, vi blev i hvert fald alle enige om at det var nok den kedeligste fest vi nogensinde havde været til, men var dog glade for vi tog afsted og fik den oplevelse med!

I dag er det søndag og min far har fødselsdag, TILLYKKE :D
Min lille nevø, der bor i huset, skulle døbes Tiegan i dag. Jeg må indrømme at jeg fik tåre i øjnene, da jeg kom til at tænke på min egen lille niece i Danmark, jeg nu ikke har set i over 2 måneder!
Så var der ellers grillmad hjemme hos os for hele familien, og Anna og jeg tog ud og cyklede på mountainbikes i 40 graders varme med alle børnene. Det var lidt for varmt ja (:

Nu står den ellers på lektier. Håber I alle har det godt hjemme!
Kys og kram

Ps modtog et brev fra min farmor og farfar i fredags, mange tak for det, savner jer utrolig meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar