onsdag den 10. november 2010

I dag kom der piger fra skolens avis og ville have et billede af mig og ville interviewe mig senere i naeste uge. Saa naeste maanede kommer jeg vidst i skolens avis. NEW FOREIGN EXCHANGE STUDENT! -skulle det vidst handle om.

I dag sov jeg ogsaa over mig og missede min foerste klasse. FLOT! Jeg har vidst fundet ud af hvordan jeg slaar min alarm fra i soevne..

I aften er der saa foedselsdagsfest for mig i North Bends bowlinghal, glaeder mig! anna kan dog ikke komme da hun skal til Portland.

I morgen har vi fri fra skole (Veterans' day) og turen gaar til Eugene, shopping! det mangler jeg, da jeg lige har fundet ud af, at alle vores ting fra AZ, kun lige er ankommet til Boston i gaar...

Fredag er det min foedselsdag! (-: (-:

1 kommentar:

  1. Fedt! Sørg for, at du får en kopi af den artikel. Den vil jeg gerne se :) Håber du havde en god fødselsdagsfest! Og god (rigtig) fødselsdag i morgen, fredag :)

    SvarSlet