onsdag den 24. november 2010





Så faldte den første sne ellers i går! Ikke meget synes jeg, men nok til folk flippede fuldstændig ud på skolen, North Bend har normalt kun sne en dag hvert år. Sneen smeltede igen og nu er der bare mega koldt! North Bend high school, får normalt også fri hver gangd er sne, 2 cm og de lukker skolen, en regel vi burde indføre i Danmark.

Nu har vi Thanksgiving ferie og i dag har vi lavet trærte hele dagen, for i morgen er det thanksgiving og vi skal spis hele dagen, men da man spiser så meget og aldrig kan få sin dessert ned, så har vores familie og venner besluttet at vi tager tærte aften dagen før. Så i aften var jeg ellers ude hos nogle venner og få tærte hele aften. Jeg lavet min første tærte og den bliv spist op, dog ikke uden problemer fik jeg lavet den tærte..

I morgen er det så thanksgiving og der skal vi så spise kalkun hele dagen, LÆKKERT!

Fredag er der Black Friday, det vil sige op kl 3am eller 4am og jule power shoppe for vildt! alt er på udsalg, så det skal nok blive godt. Man kommer så hjem igen og formiddagen og ligger sig til at sove..

Nu vil jeg gå i seng og blive frisk til i morgen, håber alt går godt derhjemme (:

Her får i lige nogle billeder fra Pie night(tærteaften), min smukke tærte og football game vi var til i weekenden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar