tirsdag den 9. november 2010

Saa er skolen startede igen!

Jeg er blevet en senior, altsaa sidste aarselev paa North Bend, det er meega fedt! saa jeg faar lov til at slutte skolen i juni med blaaa firkantet hat og kjole!

I dag kom jeg saa forsent til en af mine klasser,da jeg ikke kunne huske min kode til mit skab og var noed til at rende rundt i dansetoej paa hele skolen og finde min danselaerer, der har alle vores forskellge koder. Jeg kom saa til min klasse et kvarter forsent, men min laerer grinte bare og sagde det var okay, da jeg jo er ny ;-) Alligevel fik min vaertsmor, Nancy, et kald her til aften, hvor de fortalte at jeg ikke kom til time i dag. Lidt skraemmende alligevel at de tager det saa serioest! det er jeg ikke vant til paa min gamle skole i DK.
Jeg vil nu alligevel sige North Bend er meget friere end Queen Creek high school, folk gaar rundt og slapper af, istedet or at loebe til hver klasse. Jeg havde dog en dreng i min historie klasse der laa paa en sofa og var faldet i soevn. Vi skulle have en test, men min laerer valgte ikke at sige noget, og drengen vaagnede saa op midt i timen og var helt forvirret,+ingen tid til testen.

Det er rigtig haardt at starte om igen paa en ny skole, men haaber jeg snart finder mig nogle gode venner, saa det skal nok blive godt.

mange knus sofie

1 kommentar:

  1. Jamen så ved de da, hvem du er, lærerne :) Det skal nok blive fint. Bare hæng i, og så har du snart glemt, at det er et nyt sted. Det er jeg sikker på.

    Hyg dig der ovre, og nyd det nu, mens du er der :)

    Knus brormand.

    SvarSlet