onsdag den 3. november 2010

Saa jeg paa loerdag til en ny vaertsfamilie, jeg er saa spaendt!

Jeg skal desvaerre ikke bo med Anna eller gaa paa samme skole som hende, men vi bor dog kun 15 min vaek fra hinanden.

Nu vil jeg lige give jer lidt info om familien.
De bor ude ved kysten i Oregon, en lille by der hedder North Bend, og elsker stranden, hvor de gaar ture meget. Min vaerts mor elsker hendes have og har blomster over alt inde i huset. Min vaerts far elsker film og billeder som han vidst ogsaa arbejder med. Jeg skal bo med en anden pige fra Hong Kong, det skal nok blive interresant!, hun er et aar aeldre end mig. De har en datter der er 28, ved ikke om hun bor hjemme. Saa har de 2 katte og 2 hunde, den ene er en hvalp... De har heller aldrig haft udvekslingsstudenter foer, saa det er jeg faktisk rigtig glad for, da jeg med glaede vil fortaelle om Danmark, som jeg aldrig fik gjordt i min gamle familie pga de havde haft saa mange foer. (:

Jeg maatte foerst komme hjem til min nye familie loerdag, da min vaerts mor ville goere mit nye vaerelse klar og pynte det med blomster og ting.

Vores ting fra Arizona skulle gerne ankomme til vores hjem d 9. eller 10. Det glaeder jeg mig meget til! ogsaa har jeg foedselsdag d 12 :D jubiii ser frem til en amerikansk foedselsdag!

Jeg glaeder mig helt vildt til at moede min nye familie (:

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar