lørdag den 25. december 2010

I dag var det d. 24, Juleaften i DK! Så jeg startede ud med at skype med familien derhjemme og sad for enden af julebordet, mens de spiste julemiddag. HYGGELIGT!

Så stod dagen ellers bare på med en masse julemadlavning med Nancy. Vi en ganske almindelig aftensmad og tod derefter i kirke, hvor Anna skulle læse et lille stylle højt og tændeadvendskrænsen. Derefter tog vi hjem og Nancy læste en lille julehistorie højt for os og derefter gik vi på google earth og søgte Santa Claus (julemand) og kunne så følge med gennem computeren, hvor han befandt sig henne af i verden. Lige nu er han i Californien og give gaver ud. Håber snart han kommer til North Bend. Jamilla og jeg har også puttet mælk og kager ud til ham når han kommer i aften. Ikke nok med det da jeg sad og skrev julekort, forsvandt der nogle kager, så han har måske allerede været her eller også var det bare hundene ;-) Jamilla blev ved med at tage billeder og flippede fuldstændig ud da de forsvandt. (Det er hendes første jul nogensinde!)

Nu vil jeg til at i seng og glæder mig helt vildt til i morgen, hvor jeg skal have stor middag med familien og åbne gaver!

Stort julekram fra mig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar