mandag den 27. december 2010

Så blev det julemorgen!

Julemorgen var bare super hyggelig, jeg sov selfølgelig over mig så vi spiste først noget morgenmads kageværk kl halv 12. Kl 12 startede vi så med gaverne, vi pakkede op i 3 timer!, det var godt nok for lang tid for en pige der ikke har så meget tålmodighed! men de tog god tid om at kigge på gaveparpiret, da min familie elsker gaveparpir. Kl 5 kom Nancys eksmand, hans kone skulle ud af byen, så han blev inviteret over til os. Han var en meget flink mand udover han havde 3 store hunde! så forstil dig, vi havde 2 hunde og 2 katte i familien også plus hans 3 hunde. Det var bare vild!

Middagen var rigtig lækker, jeg manglede bare lige lidt and og noget risalamande! i stedet fik vi et lækker stykke kød og en kage til dessert.

Jeg havde ingen hjemve overhovedet! Tror det var lidt fordi det jo allerede var lang tid siden det havde været juleaften derhjemme. Jeg har jeg virkelig bare fået den bedste værtsfamilie, så tror også det hjalp lidt på det hele (-:

Det var ikke helt en jul som derhjemme, følte ikke rigtig jeg var i julehumør, men det skylder nok ingen sne, and, risengrød,dans om juletræet, mørkelse udenfor når man åbner gaver! eller æbleskiver..
Hyggelige dage var det alligevel!

I dag tog vi James (Jamillas storebror) op til Oregon kyst linie og viste ham det. Smukt det var det godt nok og kæmpe bølger! (-:

Knus.

Ps. der var en meega havl storm i dag! det varede dog kun 10 min. Hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar