lørdag den 4. december 2010

Thanksgiving var rigtig hyggeligt, vi lavede mad heeeele dagen også spiste vi det på 10 min :-D. Imens Jamilla og Nancy lavede mad gik jeg tur md hundene, det var en vild omgang, da jeg ikke er vantil 2 store hunde, (den ene er en stor hvalp!).
Efter Thanksgiving middag kl. 20.00 skulle vi ellers vente 4 timer til nogle af butikkerne åbnede, det de kalder Black Friday herovre, så Noel, Jamilla og jeg tog ind og så den nye Harry Potter, den var faktisk rigtig god!, så blev klokken ellers 12 og vi kørte til den første butik, Wallmart, hvor vi købte nogle julegaver. Da vi var færdige der kl. 1.30 tog vi hjem og så nogle film vi havde købt for at holde os vågne til kl. 4, hvor resten af butikkerne åbnede!, jeg faldte alligevel i søvn midt i filmen (-: Vi tog ud og shoppede igen og var hjemme igen kl 7 om morgen, hvor vi bare smuttede i seng!
-Jeg var smadrede den næste dag, men sjovt at prøve for engangs skyld!

Søndag kom William (dreng fra Hong Kong) over, han puttede lys op på vores tag sammen med Jamilla. Imens var Nancy og jeg i haven og gøre den klar til at blive fyldt med lys! Det skal lige siges den vej jeg bor på er berømt i North Bend og Coos Bay, vi har de vildeste lys, hele vejen lyser op og er fyldt med lysene julemænd og rensdyr! julen starter i november med alle de lys!

Så kom eksamens ugen herovre på skolen, herovre tager man 3 måneder af gangen med hensyn til skolen, så det er test hele ugen og tideligt fri (-:(-:
Så vi fik fri kl. 11 torsdag og ingen skole fredag, NICE!

Jeg kan ikke lige huske hvad vi lavede de dage, men lørdag tog Annas "mor", Anna, Jamilla og jeg til en dans på en farm, hvor man danser i par med forskellige mennesker fra 16 til 70. Derefter kom Anna hjem til mig og sov. Søndag morgen tog vi så til Eugene, Anna, Jamilla, Noel, Nancy og jeg shoppede hele dagen og købte julegaver. Der nu bare skal sendes hjem til DK!

Og ja så er jeg startet til svømning, det er god trænning, da vi godt nok ikke spiser sundt herovre! svømning er nok ikke mit førstevalg, men bowling eller svømning? så valgte jeg alligevel svømning!

Det var alt for denne gang. Knus sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar