lørdag den 1. januar 2011







Så blev det endelig nytår! en aften jeg plejer at se frem til, men herovre er det godt nok ikke lige det helt vilde. I min familie skulle der ikke ske meget, de ville bare hygge sig med nogle film, så jeg ringede til Anna og jeg overnattede hos hende og vi var i jacuzzi hele aftenen med nogle drinks, NON-ALCOHOL selfølgelig. (-:
Vi lå og så film til kl 2 og vågnede op igen kl 12 i morges. Så blev jeg ellers hos Anna til kl 3 og vi tog hjem til mig med hendes værts mor, Chris, og de blev og spiste meega store hambugers hele aftenen, sammen med vores kontakt person og nogle andre udveklingsstudenter.
Hjemve havde jeg ikke rigtig noget af, men en fest? ja tak! den mangler jeg godt nok snart! :-D Det skal lige siges jeg hørte 3 fyrværkeri......
Jeg stillede også spørgsmåltegn til hvorfor nytår ikke er en big deal?! der fik jeg så forklaret var fordi de fejrede 4 juli i stedet med fest og fyrværkeri, den dag er nemlig deres Independence dag, altså den dato Amerika blev selvstændig... tror jeg, det er lidt svært at forstå historie nogengange!

Nu er der kun et halvt år tilbage og jeg er nærmest lige ankommet til Oregon! det kommer til at gå stærkt, et halvt år jeg ser meget frem til!

Mange tusinde nytårs knus!

Ps. Rejser til Hawaii om 20 dage!!!

Og nu får i lige nogle billeder fra nytår og jul.
De sidste to billeder er fra nytårsaften, resten er juledagene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar