mandag den 3. januar 2011


Så startede skolen igen! surprise surprise jeg sov over mig.. men jeg kom dog ikke forsent i skole, da vi skulle køre James(Jamillas storebror) til lufthavnen (næsten nabo til den) kl. halv 8. Så de kørte hen med ham og hentede mig igen 5 i 8.

Da jeg så kommer i skole, spørger mine svømmekammerater, hvorfor Jamilla og jeg ikke kom til træning, de her 2 uger hvor vi havde juleferie? jeg var meget overrasket, vidste ikke der var svømming.. men når jeg så alligevel tænkte tilbage på dagen inden ferien, hvor jeg spurgte min træner om vi havde svømming i ferien, havde han sagt ja, 2 gange hverdag hele juleferien. Og da jeg grinte af det, og sagde inde mig selv, (never in my life!) grinte han også, og jeg troede han lavede sjov.. Så nu er Jamilla og jeg 2 uger bagud med hensyn til trænning, hvor vi i stedet har brugt tiden på at spise, og skal til konkurence på torsdag.. fedt!

Det var egentlig min første skoledag.. ikke vellykket overhovedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar