tirsdag den 15. februar 2011


Happy Valentine!

Jeg blev rask igen efter Hawaii.. også stod den bare på masser af arbejde med hensyn til skole! tror jeg har taget 10 tests siden jeg kom tilbage på Noth Bend High School, der venter stadig 3 i morgen...

Dagene har bare gået og det blev valentine i går, næsten alle gik rundt med en blomst og rødt kort, som drengene kunne købe og give til den pige de var hemmeligt forelsker i, eller også kunne man skrive en lille besked til dem. Jeg modtog desværre ikke noget, men alligevel til sidst på dagen, kom der en af mine venner og gav mig en cookie formet som en hjerte, så jeg kom dog i valentines humør.
Efter skole tog jeg med Esther fra Frankrig og hendes host søster Maddi, ned til shopping centeret og købte Jamillas fødselsdagsgave (hun fylder 18 i morgen d.16.) og købte et kort og noget chokolade til Mike og Nancy. Shoppingcenteret var fyldt med hjerter og røde roser!

Da jeg kom hjem havde Mike og Nancy lavet stor "kærlighedsmiddag" for os og vi fik chokolade, rose og kort fra dem. I LOVE VALENTINE!

Sidste uge sluttede svømning også og vi havde middag hos en fra svømmeholdet. Hun bor i et kæmpe hus med tennisbane og 3 garager! Rigtig amerikansk!
Vi sluttede aftenen af med at farve hår. Det er tradition på holdet at man farver sit hår total blond eller en vild farve.. jeg farvede så mine spidser pink foran, (mega grimt!) og fandt så ud af den næste dag at det er permanent! så jeg skal nok i gang med saksen eller et eller andet....

Jeg har også været rigtig aktiv med hensyn til skoleaktiviteter.. jeg har været til basketballgame og wrestlinggame for første gang. Det var meget spændende.
Så har jeg været i Bibleclub på skolen, mest fordi Jamillas mormor desværre døde, da jeg var på Hawaii ): rigtig sørgeligt, men hun virker til at være nogenlunde ovre det igen.

Lørdag var vi på ski, Jamilla, Noel og jeg. Jamillas første gang, så jeg lå og solede i sneen næsten hele dagen. Im not kidding, men Jamilla tog 2-3 timer om at komme ned fra et ikke særlig højt bjerg.. Jeg skal selfølgelig ikke snakke, da jeg selv ikke er fantastisk på ski, men alligevel! Hyggeligt var det!

Mandag ringede Annas forældre og sagde at de kom til Oregon fredag aften. Den skulle Anna lige sluge en ekstra gang og fløj til Portland(4 timer væk herfra) fredag aften og mødte hendes forældre, der kom hele vejen fra Sverige. De kørte så herned i går og i morgen skal os udvekslingsstudenter over til hende og møde hendes forældre. Jeg overnatter så hos Anna, og skal på tur med hende og hendes forældre hele dagen torsdag,(jeg glemmer lige skole for en dag). Det skal nok blive rigtig hyggeligt! det er underligt at have været sammen med Anna i 7 måneder og ikke have mødt hendes forældre endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar