onsdag den 2. februar 2011

Hej alle sammen!

Nu er jeg kommet hjem fra Hawaii, og det var bare den bedste ferie nogensinde!

Fredag kl 3 fløj vi til Arizona i verdens mindste fly, fra verdens mindste lufthavn, hvor vi sad og snakkede med piloten inden vi fløj i den lille cafe. Vi overnattede og fik desværre også den besked at vi ikke kom til at møde vores amerikanske veninder, da de var i Colorado på ski.

Lørdag tidelig morgen gik turen ellers til Hawaii og vi så alle vores fra Arizona, hvor havde jeg savnet dem!!!

6 timer senere landede vi på Honolulu og vi kørte ud til vores hytter, der bestod af 2 rum med 12 senge hver i til pigerne. 2 toilerter og 2 bade til 25 piger. Forstil jer et kaos der var hver morgen, aften og efter stranden, men vi fandt dog ud af det alligevel.

Så gik dagene ellers op kl 6 hver morgen og hjem igen ved 10 tiden om aftenen. Vi snorklede, shoppede, var pp hikeking, solede, været på market, badedet i det varme hav, vi prøvede at surfe og nogle prøvede en tur ned i en boks, med en masse hajer omkring dem, den tur sagde jeg nej tak til. Vi var på Pear Habor og så polynesian cultural center, super spændende og sjovt!

Januar er vinter måneden på Hawaii, dvs det regner hele tiden. Men præcis vores uge fik vi ingen regn overhovedet, det var bare lækkert!

En af dagene skrev jeg så til Kimmie, da jeg vidste hun var på Hawaii, men ikke regnede med at møde hende overhovede, om hvad hun skulle lave den dag, hun skrev så at hun var på vej til Pearl Habor, det var jeg også! så jeg begyndte at skrige, græde og smile på samme tid. Så jeg fik så endelig set Kimmie efter et halvt år, det var så hyggeligt! vi svømmede også sammen i havet den næste dag på Waikiki beach, hvor vi også var så heldige at se hinanden.

Så blev det desværre fredag igen og vi skulle hjem til AZ igen.

Lørdagen var jeg hos Rebecca hele dagen, vi sov for det meste og sad ude på hendes terrasse hvor der nok var 20-25 grader.. Så tog vi ud og spiste Rebecca, Anna, Ingjerd, Daniel og jeg om aftenen. Derefter tg vi hjem til Ingjerd hvor Anna og jeg sov til søndag morgen kl 6 hvor Anna og jeg tog det næste fly til San Francisco. Vi skulle så tage flyet til North Bend men det var selfølgelig mega forsinket 2- 3 timer ca. Så landenede vi endelig i North Bend lufthavn igen og jeg har været syg siden. Jeg var i skole til kl 11 mandag og har så været hjemme resten af ugen, med lidt feber og meget forkøelse.

I går fik jeg også et brev fra EF, hvor jeg fik af vide hvornår jeg kan rejse hjem. Så det bliver omkring 14-16 juni, (håber i alle er hjemme for jeg savner jer!). Men på den anden side kommer jeg til at savne så meget her! det bliver helt sikkert hårdt at sige farvel..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar