torsdag den 24. februar 2011

Jamillas fødselsdag!

Jamilla fyldte 18 år d. 16 februar. Vi tog hele familien på Kinesisk restaurante og spiste lækkert mad, derefter tog vi hjem havde en rigtig hyggelig aften, åbnede gaver, sang og spiste kager og is. Jamilla er kæmpe fan af en berømt sanger der hedder Usher. Min host søster fandt så ud af at han skal spille i Portland,(en storby, 4 timer væk), d. 26 maj. Så Jamilla fik en billet til den konsert og hun begyndte at græde.. hun havde den bedste i sit liv tror jeg. Min familie syntes så det var synd for mig åbentbart og sagde at de også ville betale min billet til den konsert. Herligt! (-: Jamilla fik også en kaffemaskine af min familie, så nu sidder vi og drikker kaffe 24/7, ja jeg er også begyndt at drikke kaffe!

Ved 12 tiden om aftenen kørte Nancy mig så hen til Anna, hvor jeg overnattede. Jep jeg missede lige skolen om torsdagen, men jeg ville hellere tilbringe dagen med Anna og hendes forældre! det var rigtig hyggeligt, vi kørte op langs kysten og så søløver :)

Søndag havde vi Jamillas fødselsdags party, vi var 8 venner samlet på et potterycompany, hvor man kunne male og lave sjove ting. Mandag havde vi så fri fra skole pga president dag (tror jeg). Det var bare dejligt med endnu en dag fri!

Så gik ugen ellers der ud af og nu er det fredag og det har sneet i dag. Igen folk flippede fuldstændig ud! Nu sidder jeg bare og håber på at der ligger sig mere en 1 cm sne i morgen tidelig, så skolen kan blive lukket :) hihi.
I morgen har jeg faktisk kun 3 klasser, dvs jeg kommer ud af skolen kl. 10.45 også går turen til Portland med min EF gruppe, en storby lidt ligesom København. Hvor vi skal være sammen med en masse udveklingsstudenter fra hele Oregon. Vi skal shoppe og lave en masse sjove ting. Så kommer vi hjem igen på søndag.

Håber i har det rigtig godt derhjemme, der er omkring 3 en halv måned til jeg kommer hjem! VILDT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar