torsdag den 3. marts 2011


Fredag kom jeg ud af skolen after 3 timer og turen gik til Portland, hvor den stod på shopping hele weekend og biografen fredag aften, vi så Roommate, meget uhyggelig, men rigtig god faktisk! Lørdag aften var vi så ude og i sådan et hus hvor man kunne spille spil, køre racerbiler, laser magic, spise og have det sjovt med sine venner.

Mandag havde jeg så dans efterskole med mit dansetime, vi skulle vise det til 3 voksne og de skulle så give deres mening om vores dans, da vi skal vise det til et danse show oppe på et college i april. Derefter havde vi så møder omkring forårssporten i vores gymnastiksal. Jeg spiller tennis nu og det er faktisk rigtig sjovt. :-)

I dag er det torsdag og vi har fri fra skole, da lærene skulle have møder, dejligt!
I morgen er der så basketball state championship på vores skole, så vi har været i tv'et og det hele denne her uge.

Lørdag tager jeg nok hen til anna og sover der.

Hele næste uge står på finals, dvs prøver i alle fag også starter vi på de 3 måneder af vores skoleår med nye fag og det hele, noget jeg ser frem til :-)

Knus og kram sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar