mandag den 14. marts 2011


Hej Alle sammen!

Undskyld jeg ikke har skrevet, men mit internet har vaeret nede siden soendag og har overhovedet ikke haft tid til at skrive..

Men i sidste uge var jeg paa date med Anna (dvs ude at spise), i kirke, ude og spise med Mike og Nancy ogsaa har den ellers staaet paa tennis, som jeg er lige er startet paa og skole arbejde, da vi er faerdige med vores 2. 3 maaneders periode altsaa vinter term. Nu skal vi til at starte paa vores foraars term altsaa de sidste 3 maaneder af skole aaret. Saa hele sidste uge gik ud paa test hele ugen.

Nu har vi faaet nyt skema og foraars term er startet. I morgen skal jeg have min forste tennis tunering i mod Marshfiel(Annas skole), og jeg glaeder mig helt vildt. Anna spiller ogsaa tennis, saa vi kommer maaske til at spille i mod hinanden.

Paa fredag gaar vi paa foraars ferie, dvs L.A, San Francisco, San Diego og DisneyLand. Neeeeej hvor jeg glaeder mig! Men det vil jeg fortaelle om senere paa ugen. Vi ses snart. I dag er der praecis 3 maaneder til jeg kommer hjem. Grine eller graede det ved jeg ikke, men er sikker paa det bliver godt at komme hjem og se familien igen og faa noget dansk mad!

Naa ja, min familie har ogsaa faaet en ny lille hundehvalp! den er rigtig soed, men jeg ved ikke lige om det var det de havde brug for mest.. Nu har vi 4 katte og 3 hunde.. Amerikanere elsker dyr!

Knus Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar