søndag den 10. april 2011


Danseholdet!

Denne uge stod paa tennis og dans hele ugen.

Tisdag havde vi en kamp, men den blev desvaerre aflyst midt i kanpen pga regn. Fik fri fra skole, herligt!

Torsdag stod den paa dans generalproeve hele dagen. Fredag og loerdag aften havde vi danse show. Det gik rigtig godt, men da jeg vidste loerdag aften at hele min familie var der og kiggede blev jeg godt lidt meget nervoes! Bagefter fik jeg en buket blomster fra familien ogsaa stod den paa is :-)

I dag har bare vaeret afslappet og i aften tror jeg vi tager ind i biografen og ser "Lincoln Lawyer", det skal nok blive godt.

Tirsdag morgen skal jeg moede op paa min skole kl 6 om morgen, saa skal vi koere til en eller anden by og spille i mod 2 skoler i tennis. Jeg glaeder mig. Tennis er rigtig sjovt!

Naeste weekend staar den saa paa Prom kjole, da jeg jo skal til bal/prom d. 7 maj. Glaeder mig rigtig meget!

Knus Sofie

2 maaneder i dag til graduation!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar