tirsdag den 19. april 2011

Tirsdag og torsdag kom jeg hjem kl 11 om aftenen efter tennis turneringer, saa hele sidste uge var jeg bare mega smadret!!
Og fredag var jeg i hoejtalerne paa skole, fordi mig og min partner havde spillet saa godt i tennis!
Fredag kom Anna over og overnattede, hun var der hele dagen loerdag ogsaa. Soendag stod den saa paa Prom/bal kjole shopping i Eugene. Jamilla og jeg fandt begge to en og det er bare mega flotte! jeg skal desvaerre foerst ud og hente min her i weekend saa det glaeder jeg mig vildt meget til! I skal nok faa billeder senere :)

Dagene gaar ellers bare derud af.. jeg har liget fundet ud af at mine foraeldre kommer herover og besoeger mig d. 3 juni saa det er MEGET snart, jeg glaeder helt vildt meget! det er ikke til at fatte at paa torsdag har jeg vaeret i Amerika for 9 maaneder!!

Mange knus sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar