søndag den 8. maj 2011






Okay Prom var faktisk rigtig rigtig godt!
Jeg regnede lidt med at blive skuffet, da Homecoming i september ikke helt var op til forventningerne.

Loerdag morgen kl 11 skulle jeg til frisoeren og have lavet mit haar, kl 1 tog jeg ned med en veninde, Rachel, og fik lavet negle. Saa fik vi ellers kjolen paa og lagt et lag make up! Nicole fra Tyskland kom over og vi to en mio billeder. Vores dates kom over og der blev taget endnu flere billeder! Kl. halv 6 tog vi saa til en laegger middag med 20 andre fra vores skole. Kl 8.30 koerte vi saa til Prom, hvor der var en stor dans, fuldstaendig som i filmene!
Vi dansede hele aftenen og var hjemme igen kl. halv 1.
Jeg havde en rigtig sjovt aften og naeste loerdag stor den saa paa Annas prom paa hendes skole som jeg er inviteret til. Jeg er Annas date :-)
Onsdag, torsdag og fredag er jeg ude af skole fordi jeg skal til en stor tennis turnering i kampen om at komme videre til State, hvor vi skal spille om kampen om State championship 2011!

Havde en fantastisk weekend og ser nu endnu mere frem til den naeste uge!!

Ps. det var jo mors dag i dag, saa mig og Jamilla lavede usund(igen) morgenmad til Nancy og Mike. Saa var vi i biografen og derefter ude at spise. Jamilla og jeg gav en Nancy blomster og kort.
+ jeg koerte i Nancy's bil i dag!!! det var meega fedt, glaeder mig saa meget til at blive 18. Koerte dog kun rundt i en parkeringsplads, men bakkede og parkerede, saa det var jeg meget stolt af! :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar