onsdag den 4. maj 2011

Unskyld jeg ikke har skrevet i lang tid nu, men har simpelthen saa travlt! der er nu kun 30 dage til mine foraeldre kommer herover. I kan tro jeg glaeder mig!
Der er saa mange ting der sker her til sidst og jeg kan slet ikke se hvordan jeg kan faa tid til det hele.
Her paa loerdag skal jeg til Prom paa min egen skole, naeste loerdag skal til Annas Prom, og saa er der ellers to store turneringer i tennis, hvor vi skal bo i en anden by og overnatte og saa i slutningen af maj skal vi til Usher konsert, Jamillas foedselsdagsgave!

I dag spillede vi tennis tunering imod Marshfield(Annas skole), utroligt nok skulle mig og min partner Esther(Fransker) spille imod Anna og hendes partner som var Esther gode veninde fra Sverige. Vi var alle udvekslingsstudenter saa det var meget sjovt, og ja Esther og jeg vandt! :-)

Saa har der ellers vaeret rigtig mange turneringer i denne uge og sidste uge, jeg har naesten ikke vaeret i skole. Soendag hentede vi min Prom kjole,den er rigtig flot, men naesten for lille!

Knus og kram

1 kommentar:

  1. Selv om jeg ikke ved, hvordan man skriver på dansk, men jeg stadig ønsker at prøve. Hahaha. Jeg håber du får en masse sjov i denne sidste måned. Jeg vil savne dig meget når jeg går hjem. Jeg håber du vil komme til landet engang i fremtiden. Jeg ville elske at rejse til Danmark også. I år går så hurtigt. Jeg kan ikke tro jeg har bare en og en halv måned tilbage.

    Jeg vil blive savnet dig og have det sjovt i resten af året

    SvarSlet