tirsdag den 31. maj 2011

Unskyld jeg ikke har skrevet i noget tid nu men der sker saa meget her for tiden!
Sidste weekend koerte vi i 6 timer for at finde en gammel vulkan, der var lavet om til en af de dybeste soer i Amerika. Crater Lake hedder det.

Dagen efter tog vi i en Zoo og saa smaa loever og rigtig mange soede men stinkende dyr.

Torsdag kom Noel og hentede os og vi koerte til Portland og saa Usher og Akon(beroemt sangere) synge. Det var rigtig godt, fredag og loerdag shopped vi bare loes og vi var hjemme igen loerdag aften. Soendag havde vi bare en hyggelig hjemmedag.
Mandag havde vi fri fra skole pga. Memorial day, alle soerger om de mange doede soldater pga krig. Tirsdag i dag og jeg har ikke vaeret i skole siden onsdag sidste uge. HERLIGT!

Paa fredag gaar turen til Portland der ligger 4 timer vaek igen og deroppe skal jeg se mine foraeldre. Jeg har ikke set dem i 10,5 maanender saa jeg glaeder mig helt vildt meget!!! :)Vi skal vaere deroppe til mandag ogsaa koere vi ned til North Bend mandag morgen. Ogsaa skal jeg vise dem rundt i North Bend. Sammetid er der ogsaa Senioruge naeste uge og vi skal have mange forskellige udflugter og ting er i gang. Saa alt i alt har jeg 3,5 skoledage tilbage. Fedt

Knus Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar