mandag den 13. juni 2011

Ugen med mine foraeldre var rigtig hyggelig!

Foerste weekend tilbragte vi oppe i Portland hvor vi saa koerte ned langs Oregon kyst mandag. Saa spiste vi middag hjemme hos mig. Tirsdag koerte vi til The Redwoods i Californien, det var godt nok en lang tur, men wow hvor er det nogle store traere!

Onsdag havde jeg sidste skoledag, det var lidt trist. Senere paa dagen havde vi traenning for Graduation om fredagen.

Torsdag hyggede jeg bare med mor og far, vi koerte rundt i byen og saa lidt forskelligt.

Fredag var det saa Graduation! vi modtes hele aargangen om morgen og spiste morgenmad sammen. Der blev uddelt nogle forskellige navne ud eller hvad det hedder saa jeg fik den "the best legs" af vores aargang :) det var meget sjovt.
Saa havde vi saa traenning igen.

Kl 6 modtes vi alle i mit hus og havde noget at drikke og spise. Saa tog vi saa til min Graduation og det var fuldstaendig som i filmene! fik diplomer og kastede vores hat op i luften. Bagefter ud og tage billeder paa fodboldbanen og tage en masse billeder.
Saa sagde jeg farvel til mine foraeldre, det var knap saa soergeligt. Skal jo se dem paa torsdag igen! kl. 11 om aftenen var der saa All Night Party for os Seniors, rigtig sjovt. Det sluttede kl.5 om morgen, men jeg tog hjem kl 3 og var rimelig smadret. Jamilla blev der til kl 5!

Naeste dag kl 1 skulle jeg saa til Esther fra Frankrig's "Goodbye party". Det var rigtig hyggeligt. Kl. 3 skulle jeg saa videre til Party for Anna skulle have hendes gradutation, vi spiste middag og tog til hendes og resten af vores organisations graduation. De gaar alle paa Annas skole udover Jamilla og jeg.
Derefter hjem og pynte op til vores "goodbye party".

Soendag var der saa Jamilla og jeg's "Goodbye party", det var rigtig sjovt! Hawaii tema og alt det amerikaner mad vi kunne spise.

Tilsidst var det en tude fest da alle os fra EF skal rejse denne uge saa det var sidste gang vi skulle se hinanden. Dog ikke Anna og jeg. Hun kommer hen i lufthavnen paa onsdag og siger farvel.

Idag skal jeg saa lige ned og sige farvel en ekstra gang til nogle venner. Jaa jeg trakker den saa langt jeg kan! ogsaa skal jeg ellers hygge med Jamilla, Nancy, Mike og Noel de sidste dage her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar