lørdag den 9. oktober 2010




Hej igen!

Mandag aften tog Anna, Emily, Heidi og jeg ud for at leje film i Blockbuster, vi tog Heidis forældres meeega truck!
Det havde tordnet og regnet en lille smule hele dagen, så på vejen hjem fra Blockbuster begynde det ellers at regne og lyne sindssygt meget. Vi var nød til at holde ind til siden, fordi vi ikke kunne se ud af bilruderne. Jeg ved ikke om det var jord eller hvad det var, men det havlede helt vildt! Da vi så endelig kunne se ud af vinduet igen, 5-10 min efter, og kørte lidt videre kunne vi bare se en masse træer der var væltet omkring os. Det regnede og lynede stadigvæk helt vildt og der var et kæmpe træ der var væltet ned over Emilys indkørelse, så vi ikke kunne komme ind. Vi var så nød til at køre ind til Emilys nabo, hvor vi ventede til regnen og lynene stoppede.
Vi løb hjem, og så ellers de gyser film, vi havde lejet :D

Næste dag fandt Emilys mor så ud af, at hun lige kunne klemme bilen ud mellem hegnet og træet, så hun kunne køre mig til min sidste badmintons træning. (Vi havde vores sidste kamp i torsdag, som foregik i Gilbert, 15 min. herfra).

Fredag tog Anna og jeg ud og cyklede på familiens mountainbikes. Vi cyklede til det nærmeste target, hvor der også er en masse frokost steder. Hyggeligt!
Da vi kom hjem tog vi i biografen og så filmen Wallstreet, den var lidt svær at forstå, da der jo ikke findes danske undertekster herovre! og det hele handlede om penge og banke (:

Lørdag tog vi til vores nevø's amerikanske fodboldkamp, forstår stadig ikke helt reglerne, så det er måske ikke det mest spændende, men i 25 graders varme og sol, er det lige til at klare!
Derefter kørte vi med vores host-mom til en pedicure salon og fik ordnet vores tå negle og efter det tog vi ud og spiste med vores familie på en restaurant.
Ved 9 tiden om aftenen kørte vi så til Phoenix lufthavne og hentede Signe fra Danmark, som bor i Prescott, 3 timer væk. Hun er vores mors barnebarn, så vi er faktisk hendes moster.

Søndag tog vi så til et kæmpe mall og shoppede, tro mig jeg købte intet og nej det var ikke, fordi jeg ikke havde flere penge på kortet. :-D

Mandag lå vi ved poolen hele dagen, hos vores kontakt person, man nyder virkelig livet når man kan tage 5 min væk og føle at man ligger ved poolen på et hotel, i Spanien!

Her kommer lige nogle billeder med da vi sad i bilen under stormen, vores pool dag og vores mountainsbike tur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar