lørdag den 2. oktober 2010


Så er der endelig efterårsferie!
Vi skal vidst bare have sovet ud og nyde at amerikanske skoler ikke giver lektier for i ferien.

I går havde vi "half day", dvs du kun har en halv times eller 20 minutters undervisning, i hver klasse, og får fri halv 12!
Anna og jeg tog skolebussen hjem og tog ud og købte gave til vores nevø der fyldte 7. Vi tog til fødselsdagen og derefter blev vi kørt til Queen Creek High School, hvor der var amerikansk fodboldkamp på egen bane, vi vandt :D
Emily, Heidi og Taylor kørte os hjem, og vi gik ellers direkte i seng!

Nu er det morgen og der var ikke mere mælk i huset, så vi måtte gå i fryseren og tage pizza og is. Senere i dag kommer Heidi og Emily og henter os, også er der dømt pigeaften, hvor vi skal overnatte (:

Hele sidste uge snakkede jeg i søvne PÅ ENGELSK, så jeg vækkede Anna, det er så ulempen ved at dele værelse, men alligevel sjovt at jeg snakkede engelsk synes jeg.

Knus og kram

Ps. I får lige et billed af mig og mit hus i Arizona (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar