tirsdag den 26. oktober 2010



Tingene gaar staerkt herovre!

Turen gik ellers til Florida og Karribien, jeg kan ikke sige andet end AMAZING! det er i hvert fald ikke sidste gang jeg ligger paa den strand i Florida!

Ugen var fantastisk, men Anna og jeg foelte ikke helt vores hjem og familie var som den skulle vaere, saa den sidste aften paa Cruisen, snakkede Anna og jeg med en af EF oeverste folk om alt det vi ikke rigtig vidste om var rigtig eller forkert. Saa foer vi engentlig vidste af det, sad vi paa et fly naeste morgen mod Boston, hvor EF kontoret ligger. Det var egentlig meningen vi skulle overnatte i Miami en nat, men det blev aendret. Vi overnattede en nat i Boston, hvor vi fik 160 dollars hver, saa vi kunne koebe noget varmere toej, for nu skulle vi altsaa flytte til Oregon og bo hos en kontaktperson, indtil vi fik en permanent familie at bo hos. Her sidder jeg saa nu og foeler egentlig at jeg lige er ankommet til Amerika!

Paa 3 maaaneder har jeg alligevel besoegt rimelig mange steder!: Florida, Californien, Arizona, Massachusetts og nu Oregon, det er nu meget godt gaaet! Og ja saa var vi paa ferie i Karribien sidste uge :-D

Det har vaeret nogle haarde dage og tingene har gaaet staerkt, men har det nu godt. Haaber alt gaar godt derhjemme!

Knus og kram fra en glad Sofie

ps. I faar lige 2 billeder af Boston og Eugenen (byen jeg bor i nu), fra internettet, da alle vores ting stadig er i AZ. Der kommer en masse billeder ind naar jeg faar alle mine ting herop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar