onsdag den 22. december 2010

Hej alle sammen - Undskyld jeg ikke har fået skrevet, men har simpelthen så travlt og når jeg alligevel tænker tilbage, så kan jeg ikke huske, hvad jeg har lavet, ved bare jeg har haft mega travlt!hihi

Jeg starter lige med at fortælle lidt om svømning.
Det er godt nok ikke lige min favorit.. 5 gange om ugen, det er virkelig hårdt!
De første par gange fik jeg mega meget krampe i min fod, så jeg ikke kunne svømme. Til de 2 turneringer der har været, har jeg været nummer sidst, men engang var jeg dog nummer 2 i mit race, det gjorde desværre ikke en stor forskel, da jeg stadig var nummer 44 ud af 45 til hele stævnet.. Nu har jeg juleferie, dvs ingen svømning, men en masse mad istedet, så det går nok helt galt når jeg starter igen efter ferien!
Det sidste stævne var den dag vi fik juleferie, det foregik i Newport, så vi skulle køre langs Oregon's kystlinie, WAUW! det er godt nok rigtig hvad folk siger, Oregon har den smukkeste kystlinie!

Så dansede jeg også til North Bend high school's danseshow den sidste dag før ferien, det gik meget godt! bagefter havde de så taget 10 forskellige navne fra skolen og jeg var så den heldig vinder og vandt en pakke sammen med 9 andre. Jeg fik en meget ringe dvd og en af mine venner fik en Ipod. FEDT!

Vi har også lavet Ginger Bread Houses ( små huse man pynter med slik), det var rigtig sjovt og slikket smagte meget godt :-D

En onsdagmorgen blev der sendt en af vores udvekslingsstudenter, fra Spanien, sendt hjem, pga stoffer. Det er der godt nok meget af herovre og hun var desværre faldet i til en fest. Bare rolig det holder jeg mig fra ;)

Sidste lørdag var der overnatning hos min kontaktperson, så os 6 udvekslingsstudenter sov hos hende, vi så film hele natten og brugte nok en halv time på at diskutere om hvad vi skulle se, det kan åbenbart tage lang tid når man kommer fra 6 forskellge lande.. Vi skulle også medbringe noget mad fra vores lande, der havde jeg så besluttet mig for at lave risengrød, meen der gav jeg op igen, ( de kender ikke til grødris herovre). Så det blev til en chokoladekage med noget dansk lakrids. Kagen var god, men lakridsen er der virkelig ingen der bryder sig om herovre.!

Nu er det ellers juleferie og jeg går bare rundt og hygger mig. I mandags snakkede jeg med Lulu på skype i 4, 5 time, det var godt nok hyggeligt!

I går hentede vi Jamillas storebror, der er på kollege i Utah. Han skal bo her hele julen og nytår til 3 januar, hvor vi også starter i skole igen. Jamilla var sikker på hun ikke ville græde når hun så ham, meeen alligevel trillede der nogle tåre. Det samme gjorde der fra mig, der stod og holdte kameraet og prøvede på at filme.
Hvorfor var det ikke min familie, der kom med det fly istedet??

I dad tog vi på christmas run med Noel og Lee (noels veninde). Vi fik købt de sidste julegaver. I morgen kommer Anna også er det ellers bare jul! det er ikke til at fatte! er overhovedet ikke i julestemning, tror det er pga ingen sne herovre. Det må vente til næste år. Btw Danmark var i tv'et herovre pga alt den sne! det er godt nok vildt. (-:

Glædelig jul alle sammen, mange tak for alle de julekort og breve, det er bare dejligt!

Mange knus og kram fra en glad pige

Ps. billeder skal jeg nok lægge på hurtigst muligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar