mandag den 17. januar 2011


Denne uge har været rigtig god!

Onsdag kom vi ud af skole 2 timer før vi normalt skulle, pga lærene skulle holde møder. Torsdag kom jeg så ud af skole l halv 11 pga svømme stævne. Men da vi havde siddet i bussen i halvanden time og stadig havde halvanden time tilbage, gik vores bus pludselig i stykker.. så vi sad 20 unge i en skolebus midt i en skov og ventede halvanden time på at North Bend high school kunne sende en ny bus op til os. VI kørte så hjem igen, da bussen endelig kom og måtte melde aflys til stævnet, da vi ikke ville nå frem i tide.

Fredag tog vi så ud og spiste med familien og lørdag tog vi på et pottericampany, hvor man kan side og male alle mulige forskellige krukker og tallekener. Lørdag aften kom Anna og hentede mig og vi tog ud til noget contradans og dansede hele aftenen på en eller anden gård.

Søndag tog jeg i bio og ud og spiste med anna. Vi så "BlackSwan", den var speciel! der efter tog vi hjem til mig og sov her. I dag er det mandag og vi har fri fra skole, da det er Martin Luther King Junior dag og man derfor ikke arbejder eller går til skole! LÆKKERT!

I morgen er det tirsdag og jeg er slet ikke frisk på skole.. 3 tests skal jeg have.. men kan så glæde mig over at jeg tager fri fra skole fredag og flyver til Arizona kl 3 om eftermiddagen. Lørdag står den nemlig på HAWAII!!!

Så fredag flyver Anna og jeg til Arizona igen og overnatter hos en af vores veninder fra Norge. Lørdag formiddag flyver vi til Hawaii, med en masse andre mennesker.

Vi kommer så hjem til Arizona igen lørdagen efter, hvor vi har en hel dag med vores amerikanske venner, vi aldrig fik sagt farvel til da vi flyttede, og søndag tager vi så tilbage til Oregon igen.

Det skal nok blive nogle gode uger.. Jeg glæder helt vildt til at blive lidt brun og se alle mine venner fra Arizona igen! (:

På fredag er det også d. 21 dvs præcis et halvt år siden jeg forlod Danmark! det er bare vildt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar