søndag den 3. april 2011

Laengeste uge nogensinde!

Hele denne uge har bare vaeret lang, efter saadan en fantastisk tur til Californien.
Heldigvis blev 2 af vores tennis turneringer aflyst denne uge, saa vi kun havde en i gaar loerdag. Vi vandt stort :-)
Bagefter altsaa loerdag aften tog vi til mr Bulldog, hvor de 10 mest populaere seniors paa vores skole har samlet en masse penge ind til syge nyfoedte boern, hele det her aar. Vi snakker om 52.000 dollars. North Bend high school er den skole der samler flest penge ind i Oregon. Tilsidst bliver Mr. Bulldog valgt for det bedste show, fordi hele aften er det bare talent show og sjov. Det var mega fedt!

I dag kom Anna over og vi tog ud og spiste "laekker" lunch paa en burgerbar.
I morgen tager jeg saa uf af skolen efter frokost og saa staar den paa tennis tunering. Torsdag er der saa generalproeve i dans, paa et theater, hele dagen. Fredag og loerdag aften har jeg saa danseshow med min dansegruppe for hele byen. Anna kan desvaerre ikke komme da hun skal til Arizona. Men jeg glaeder mig helt vildt!

Haaber i har det godt derhjemme! knus sofie

Naa ja torsdag lavede Jamilla og jeg laekker middag, det er helt vildt saa meget jeg savner dansk mad!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar