onsdag den 18. maj 2011






Onsdag morgen kl. 8 koerte mit tennis team og jeg fire timer vaek til en by der hedder Sisters. Vi spillede om pladserne til State og om at vinde District. North Bend vandt District og 5 ud af 12 af vores piger hik videre til State. North Bend's tennis team har ikke vundet Distrct i 30 aar saa det var rimelig godt! jeg havde nogle rigtig gode matches men kom desvaerre ikke videre til State.

Jeg kom hjem igen fredag aften og loerdag morgen kl. 11 sad jeg saa ved frisoeren igen, med Anna denne gang, og vi skulle have sat haar for loerdag aften havde vi Annas Promnight. Temaet var maskebal, det var sjovt ogsaa. Jeg var godt nok lidt meget traet efter 3 dages tennis, men det gik. Soendag havde vi saa vores sidste med med vores kontaktperson og alle udvekslingsstudenter at the Pottery Copany. Det var rigtig hyggeligt!

I dag onsdag har vi fri fra skole pga Seniorne skal ordne noget paa skolen med deres college fis. Saa jeg gjorde mit vaerelse rent og Jamilla og jeg tog ud og loeb for en time med hundene, vi loeb til lufthavnen, hvor Noel arbejder.

William fra Hong Kong bor hos os lige nu saa det er rigtig hyggeligt. Han skal bo her til tirsdag. Paa loerdag skal vi saa alle sammen til et eller andet rigtig flot sted i Oregon (Crater Lake), sammen med Nicole fra Tyskland.

Mandag fik jeg forresten min fly billet, jeg er hjemme i Koebenhavn d. 16 juni kl 16.10!!! Skal nok fortaelle mere om det senere.

Mine foraeldre kommer om 18 dage!!

Knus Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar