fredag den 27. august 2010

Hej igen! vil lige give jer en forsættelse på min sidste blog-indlæg.

Dagen efter mig og Anna havde været til bassball kampen lørdag aften, lavede vi lektier og tog ud og shoppede og spiste en middag på en IKKE fastfood restaurant, så det var rigtig lækkert (:

Så startede skoleugen ellers og dagene går bare hurtig, så nu er det allerede fredag igen.
Denne morgen tog vi på donutsbar kl 6.30 med vores host-dad og derefter kørte han os i skole. John (host-dad) og min nevø hentede mig kl. 4 og vi kørte hen til Jack In The Box, en fastfood restaurant, der er lidt bedre end MCDolnalds! Vi kørte hjem og jeg tog et hurtig bad og vi tog hele familien ud til vores nevøs footballtrænnings kamp, hvor de træner til deres første kamp næste lørdag. Det var mig og Annas første footballkamp, så det var rigtig sjovt! det skal lige siges at jeg vi tog på Jack In The Box igen før vi kørte videre til Dyllans, min nevø, footballkamp. Nu er vi hjemme igen og har lige spist hjemmebragt pizza (:

I morgen tager Anna og jeg ud og får ordnet vores tånegle med nogle amerikanske piger og derefter måske lidt shopping. Søndag har vi tænkt os at lave lidt mad fra skandinavien, så det skal nok blive godt, håber vi!

Mange knus miig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar