torsdag den 18. november 2010






Fredag blev det så min 16 års fødselsdag!

Jeg kom hjem fra skole sammen med Mike(værts far), inde i huset havde Nancy (værts mor) så pyntet op med balloner, underlig stemning var der godt nok, men gik så videre ind i huset og pludselig springer Anna frem og råber SURPRISE! overrasket blev jeg :-D. Jeg var noget skuffet over hun ikke skrev tillykke eller kunne komme til min fødselsdag eller til min fødselsdag, + hun skrev ikke tillykke, men det var så fordi hun havde aftalt med min familie bag min ryg at hun skulle overraske mig! Jamilla var i San Francisco, så hun var ikke hjemme. Anna inviterede mig ud og spiste. Mike og Nancy tog selv ud og spiste, da det også var Mikes fødselsdag. Præcis 50 år er der i mellem os.

Mandag blev det så Nancys fødselsdag og vi hyggede hjemme, med kage og lækker mad.

I dag havde jeg rigtig meget hovedpine og ondt i halsen, så jeg blev hjemme fra skole. Jeg har det okay nu!

Lørdag står den på college football game, the Beavers mod nogen fra Californien. Lige da jeg ankom til min nye familie havde jeg en t-shirt på med the Ducks(football team) og fandt så senere ud af at min familie hader dem over alt på jorden, så de gav mig en ny t-shirt i fødselsdags gave med deres ynglings team, the Beavers. Det var lidt en uheldig start jeg havde! :-)

Her får I lige nogle billeder fra min fødselsdag og mit smukke nye værelse, (det har ændret sig lidt med hensyn til oprydning)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar